Nergal’ın ikinci kalkınma planı çizildi: 12 ülke, 3 farklı sektör

Nergal’ın ikinci kalkınma planı çizildi: 12 ülke, 3 farklı sektör

Nergal’ın CEO’su Toğan Kuter Eren, Nergal’ın 2. Kalkınma Planı’nı açıkladı. Eren, "2. Kalkınma Planı'nda 12 ülke, 3 farklı sektör belirledik. Sektörler; yazılım, e-ticaret ve moda endüstrisi," dedi.

Nergal’ın CEO’su Toğan Kuter Eren, İstanbul'da verdiği bir imza gününde 2. Kalkınma Planı’nı açıkladı.

2019-2023 yıllarını kapsayacak olan 2. Kalkınma Planı, Nergal’ın istikrarlı büyümesini sağladığı gibi markaya katma değer sağlayacak. Eren, 2. Kalkınma Planı'nı hazırlarken 10 milyon dolarlık bir pazar hedeflediklerini söyledi.

Asıl amacın, dünyadaki ticaret savaşları ve teknolojik dönüşümlerini de yakinen takip ederek bu hedefin de üzerine çıkabilmek olduğuna işaret eden Eren ‘’Oluşturduğumuz bu plan kapsamında, sürdürülebilir bir pazar alanı hedefliyoruz. Yatırımcılarımızın ve iş ortaklarımızın katılımıyla yapılan titiz çalışmalar sonucunda 12 hedef ülke seçtik. Bu ülkeleri seçerken, yaptıkları yatırımları, hangi pazarlarda etkin olduklarını ve ne gibi alanlarda üretim yaptıklarını dikkate aldık,’’ dedi.

3 farklı sektör var

‘’Bu ülkeleri sırasıyla; ABD, Umman, Katar, Arap Emirlikleri, Dubai, Ukrayna, Fas, Güney Afrika, Irak, Kenya, Malezya ve Şili olarak belirledik. Buna ilaveten yazılım, e-ticaret ve moda endüstrisi olmak üzere 3 farklı sektör seçtik,’’ diyen Eren sözlerine şöyle devam etti:

‘’2. Kalkınma Planı’nın başta yazılım ve e-ticaret alanındaki küresel dönüşüm olmak üzere küresel ekonomideki büyük dönüşümü, eğitimli ve küresel becerilerle donanmış bir ticaret ağını, kısacası çağımızı yakalamak ve Nergal’e sunmak üzere hazırlanmış bir plan olarak tasarladık.''

Akıllı E-ticaret Platformu

Tedarikçiler için Uluslararası E-ticaret Platformu kurduklarını aktaran Eren, ‘’Markaları e-ticaretin her alanında yürürlüğe koyuyoruz. E-ticaret stratejimizle tedarikçilerimiz başta olmak üzere Pazar alanını tüm dünyaya açıyoruz,’’ diye konuştu.

Eren, sözlerini şöyle sürdürdü:

‘’Kendimize özel destek sistemimizle firmalarımıza ve müşterilerize hızlı ve etkin bir şekilde hizmet götürüyoruz. Dijitalleşen ticarette hızlı, kolay ve güvenli uygulamalarımızı yaparak tedarikçilerimizin işlemlerinde hem zaman hem maddi kazanç sağlıyoruz. Nergal Co. olarak dijitalleşmede çok yeni bir sayfa açıyoruz.’’

Veri analiz merkezi kurulacak

Veri analiz merkezi kuracaklarını söyleyen Eren, Nergal’ın iç ve dış ticaretteki bütün verilerini ulaşılabilir ve güvenli bir şekilde bu merkezde toplanacaklarını anlattı.
7 gün 24 saat hizmet verecek

Eren ‘’Bütün tedarikçi firmalar için bir dijital kimlik yaratılacak. Onları daha yakından tanıyarak sadece onlara özel çözümler üretecek bir sistem oluşturacağız. E-ticaret sitelerimiz üzerinden satış yapan tedarikçilerin ürünleri, dünyadaki potansiyel alıcılara ulaşacak,’’ dedi.

Bu platform içerisinde firmalara 7 gün 24 saat hizmet verecek bir chatbot da yer alacağı bilgisini veren Eren, ‘’Dijitalleşme çalışmalarımızın bir boyutu da e-ticaret ile çok iyi örtüştüğünü düşündüğümüz pazar alanı teknolojisi. Aslında dünyada çok yeni bir uygulama değil ama Türkiye'de yeni yeni gelişmeye başlayan bir sektör,’’ bilgisini verdi.

2. Kalkınma Planı ile tedarikçilerin e-ticarete yönlendirilmesinin sağlanacağını ve e-ticaret üzerinden satış yapan tedarikçi sayısının artacağını dile getiren Eren, kargo işlemlerinin sınır ötesi e-ticaret ihtiyaçları çerçevesinde geliştirileceğini söyledi. Ayrıca sanal fuarlarla dijital ortamı ve e-ticareti bir araya getirmeyi hedeflediklerini aktardu.

Donanımlı kadrolar yetiştireceğiz

Eren ‘’Hedef olarak belirlediğimiz coğrafyalara yönelik Arapça, Rusça, Çince, Japonca, İspanyolca ve Portekizce dillerinde eğitim veren kurumlar ile görüşüp markamızın ihtiyacı olan donanımlı kadroları yetiştireceğiz,’’ bilgisini verdi. Ticaret ve gümrük müşavirlerinin ihracatın öncü kuvveti olarak görev yaptığını ve gelecek dönemde; daha etkin, verimli ve aktif hale geleceklerinin altını çizdi. Projelerle beraber ticaret ve gümrük müşavirlerinin her zaman yanında olmaya devam edeceklerini dile getirdi.

Ticaret müşavirleri ve ihracatçı firmaların katılımıyla düzenlenecek video konferans yapacaklarını, tedarikçilerin sorunlarını şirket çalışanlarının yüz yüze görüşmeler sayesinde çözebileceğini aktaran Eren; dış temsilciliklere yönelik ise markanın global düzeye ulaşması gerektiğini, bunun için çalışmalarına başladıklarını ve oldukça da ilerleme kaydettiklerini ifade etti.

  • user

    Ahmet

    Hayırlı olmasını dileriz güzel site

    7 ay önce